4 november 2018

Söndag med ren skär glädje

Sambon och jag var i Simonstorp i ett ärende. Då passade vi på att se hur det såg ut vid Tjalvestugan från landsidan.

Väldigt mysigt men galet lågt vattenstånd.

Här fanns ett par spår att gå som verkade fina men tyvärr hade vi inte tillräckligt med tid att gå någon hel tur. Vi gick en liten sväng i alla fall och får återkomma en annan gång

Träffade Annika och Anna på klubben och för första gången på 10 veckor fick Winna träna agility. Jag kände mig så himla glad att äntligen få träna med MIN hund ❤️. Jag är så tacksam att jag får träna och tävla med både Arya och AjAj men det är ändå något extra att att jobba, göra roliga saker och att vara ett team med sin egen bästa vän. Hoppas, hoppas vi kommer tillbaka till tävlandet igen framöver 😊.

Inga kommentarer: