22 november 2018

Bloggen 10 år!!

För 10 år sedan testade jag en ny funktion på min då ganska nya telefon. Att blogga. Det kändes lite märkligt i början men blev snart en vana.

Jag skriver egentligen inte för någon annan än mig själv och min familj men några få andra har också hittat hit. Jag tycker om att ha det som min dagbok. Kunna gå tillbaka och se när vi gjorde olika saker som jag kanske annars skulle ha glömt bort. Jag delar dock inte med mig så mycket åsikter eller spännande tankar men det är ett medvetet val. Lite får man behålla för sig själv 😃.

Det mest spännande jag ska dela med mig av idag är att vi är i London. Vi ska åka till Brighton imorgon och hälsa på dottern som ju är där och pluggar. Ska bli kul att se hur hon har det och underbart att få träffa henne igen ❤️

Inga kommentarer: