18 augusti 2018

Frövi/Fellingsbro, dag 1

Vi lever lyxlirarliv med husbil den här helgen. Alla tidigare år i Frövi har jag sovit i min bil. Det har gått bra det med men det här känns onekligen lite flashigare.

Två laglopp idag och jag sprang med Winna och AjAj i ena laget (som numera heter Forza Sörping) och Arya i ett annat (Sörpings glada). Med Forza blev det vinst i agilityloppet och disk i hopploppet. De glada diskade sig i båda.

Jag känner mig ändå nöjd med Aryas insats på de här, för henne, lite svårare banorna och bäst av allt var att hon tog kontaktfältet på balansen :).

Winna såg tyvärr ut att göra sig illa i en tunnel i hopploppet. Jag ser inget direkt på henne såhär i efterhand men troligen stryker jag henne imorgon och sparar på henne till de kommande lagloppen framöver. AjAj gjorde ett fint agilitylopp och hade säkert gjort ett bra hopplopp också om inte jag hade stått mitt i vägen för honom.

Inga kommentarer: