13 maj 2018

LLU 2018

Tre och en halv dagars arrangemang är nu över. Klart. Genomfört. Slut. Det är jag också. Helt slut. Men väldigt nöjd om man tittar på det med arrangörsögon. Det känns som om vi levererade allt vi kunde och om någon inte är nöjd så kunde vi inte ha gjort mera. Jag tycker vi är ett fantastiskt gäng :).

Tittar jag på arrangemanget ur mitt eget tävlingsperspektiv så gick det käpprätt åt helvete. Vi har diskat oss i 7 av 8 lopp och det är klart jag känner mig besviken. Det har varit jätteroliga banor, en del väldigt kluriga men alla väldigt skojiga att ta oss an. Men jag och Ajaj är inte synkade. Eller jag är i alla fall inte synkad. Men man måste träna, träna och träna vilket jag inte har gjort och det här är kvittot på det.

Massor av fin agility har vi fått se och jag önskar alla kvalade ekipage stort lycka till!

Inga kommentarer: