24 mars 2018

Tidigt uppe

Skulle ju ha sovmorgon men vaknade tidigt och kunde inte somna om. Tog med Winna och tusen tankar på en lång skön morgonpromenad.

Strosade runt i Söderköpings fina miljöer och kände mig lite bättre till mods.

Åkte till LarsA för ett snabbt möte om LLU. Känns lite oroligt hur det ska bli nu när SAgiK har bytt styrelse och de inte har koll på vilka delar som är deras ansvar.

Bröt ihop när jag fick med mig Elvira hem i en urna. Vill inte tänka på att det är allt som finns kvar av mitt hjärtetroll. Kommer ihåg hur jobbigt det var när Theo kom hem på det viset. I vår ska hon begravas på samma ställe som han på landet. Vill ha dem där tillsammans ❤️.

Åkte hem igen och hade sonen med flickvän samt svärmor och svärfar här på middag. Och dottern då som ju är hemma. Mysigt. Behövde det. Sedan var jag så trött. Somnade tidigt i soffan. Nu blir det väl fel med sovandet så jag vaknar tidigt imorgon igen.

Inga kommentarer: