8 mars 2018

Dyrt att ha bil

Det där med bilar är ju fantastiskt. Framförallt när de bara går och går. Men så måste de servas allt som oftast och inte nog med det, saker går sönder på dem. Ibland utan att man ens märker det. Att hämta ut volvon från service och reparation var inte roligt den här gången. Jag blev 9800:- fattigare :(. Får väl hoppas att den håller länge nu för jag gillar verkligen den bilen.

Onsdag brukar innebära träning i LarsA och så blev det men tyvärr hade vi bara en timme bokad. Så himla trist att onsdagar har blivit så populära träningsdagar. Är alla onsdagslediga kan man undra? Inget speciellt uppbyggt var det heller så vi fick ägna halva tiden åt att bygga.

Kontaktfält behövde tränas innan helgens tävlingar och jag känner mig minst sagt frustrerad. Framförallt vad gäller A-hindret. Arya hoppar hej vilt och jag har ingen plan. Skulle vilja sänka och träna med bumpers men det går inte med a-hindret i hallen. Får väl ta tag i det till våren men känner att jag behöver hjälp. Frågan är från vem?

Inga kommentarer: