14 februari 2018

Alla hjärtans dag

För femton år sedan åkte jag och dottern till Mariefred och hämtade hem ett svartkrulligt litet troll. Han var tre år och tre månader, jättesöt men med ett jäkla humör. (Fast det visste vi inte då, det där om humöret alltså.) Det var den bästa alla hjärtans dags-presenten någonsin. Vi fick uppleva en massa roligt tillsammans. Han är saknad lilla hjärtehunden ❤️.

Idag har jag och hundarna varit i LarsA och tränat. Som vanligt åkte jag därifrån betydligt gladare än när jag kom. Arya var lite vild och galen till att börja med men sedan gick hon väldigt fint, bara jag hade koll på banan.

Efter träningen åkte jag till stan för att få massage. Har haft väldigt ont i nacken ett tag och tänkte att det var bäst att göra något åt det så snart som möjligt. Det gjorde galet ont men på ett skönt sätt när massören hittade de ömma punkterna. Hoppas nu på att det onda släpper taget.

Även hundarna har fått behandling. Ywonne var här och tog hand om alla tre. Perfekt alla hjärtans dags-present till dem :).

Inga kommentarer: