22 februari 2018

2 * träning

Jag var så besviken i tisdags när jag såg att det inte fanns några lediga träningstider på onsdagen. Skickade därför en förfrågan till vänner om jag kunde få vara med om det blev någon lucka i deras träningsgrupp. Det kom ett meddelande på morgonen att två hade fått förhinder såg jag kunde vara med. Gissa hur glad jag blev :).

En jättebra träning för framförallt Arya blev det då vi byggde en klass 1-bana. AjAj och Winna fick förstås också springa och Elvira fick lyxa i Annettes knä nästan hela tiden.

Fint väder var det när vi kom ut. Skönt att se solen en stund. Åkte hem och städade lite och på eftermiddagen fick jag hänga med på Carinas träningstimme. Tog bara med Arya den här gången och nördade lite kontaktfält, däck och annat smått och gott. Vilken tur jag hade va!

Inga kommentarer: