17 augusti 2017

Trasiga förare

Laget före jaget, vårt superlag som vi skulle ta oss till SM med relativt lätt hoppades och trodde vi. Det ser inte jättepositivt ut för tillfället. Det började med Pias skadade fot. Ingen snabb läkning på den tyvärr. Sedan kom Catharinas ryggskott. Förhoppningsvis inte så långvarigt men det innebar att jag och Anna skulle springa med två hundar var i Frövi imorgon.

På kvällens träning smällde det till rejält i Annas vad och efter det är det inte tal om att ens stödja på benet. Gissar på att det tar ganska lång tid att läka.

Bara jag kvar. Jag och fyra hundar. Men enligt reglerna får jag bara köra två av dem. Vilket jäkla skit va!

Och inte blir jag överdrivet sugen på att åka till Frövi själv. Vi skulle bo i Annas husvagn och ha sådär trevligt som det brukar vara. Nu blir det sova i bilen med fyra hundar. Underbart, hundallergisk som jag är :)

Inga kommentarer: