30 augusti 2017

Prao och ny räser

Liten gullig Ajaj kom imorse och ska vara här till söndag. Tyvärr är han lite hängig för magen bråkar. Troligen har han fått i sig nåt skräp ❤️. Hoppas det ger sig snart. Just nu ligger han och fiser och det luktar inte supergott :). 

I eftermiddags var jag på prao hos bästis M. Hon älskar sitt jobb som fotterapeut och jag funderar ju på vad jag vill göra med mitt liv. Kanske fotterapeut vore något. Eller kanske ändå inte. Jag är ju galet sugen på att göra något annat här i livet än att prata om målstyrning och implementera datasystem men frågan är om jag verkligen skulle fixa att hålla på med just fötter. Då var det ändå väldigt fina fötter jag fick se idag. Inte avskräckande egentligen, men dock fötter. Jag ska nog praoa en gång till så jag får se några mindre fina fossingar innan jag bestämmer mig :). 

Har tränat agility också. Lite försiktigt bara för att se vad ryggen höll för. Anledningen till träningen var framförallt att jag skulle springa ihop mig med min nya låneräser, Zoe. Om Ajaj är min Ferrari, Arya min blivande Porsche så är Zoe den väldigt coola Atomen. Googla den får ni se, grym acceleration (Ariel Atom). Hon gick så fint så. Jättekul. 

Tanken var också att vår inlånade lagförare Lena skulle få köra ihop sig med Ferrarin, men han fick, som sagt, vila istället. Lena fick ändå träna med Jack och även känna lite på Atomen. Det blir spännande att se hur vi klarar oss på lördagens lagtävlingar :).

Inga kommentarer: