10 augusti 2017

Augustikvällar

Sambon, dottern och sonen skulle spela golf efter jobbet. Jag fick ta hundarna. Hm, konstigt att jag aldrig kommer iväg på några golfrundor. Nåja, jag ska spela med mina arbetskamrater imorgon.

Arya lämnades av på mitt jobb och hon konstaterade att vår nya soffa var skön :). Jag åkte hem, tog med hundarna till skogen för en uppvärmningsrunda och åkte sedan till bruksa. Jag behövde bara lägga ut två tunnlar så var banan från igår klar att köra. Perfekt. Arya började lite hysteriskt men lugnade sig sedan och jobbade mera fokuserat. Elvira fick springa ett par varv och Winna körde balansen ett par gånger. Alltså, vad jag älskar dessa augustikvällar. Så ljuvligt sköna. Och än så länge har inte mörkret krupit alltför nära. Tyvärr går det fort nu. Vill stanna här en stund till ❤️

Inga kommentarer: