13 augusti 2017

40-årsfirande

Louise fyllde 40 i början av sommaren och igår var det dags att genomföra hennes "present". Vi började på Vildmarkskampen.

Köra fyrhjuling var askul tyckte de flesta. Själv var jag lite skraj. Men det gick bra och var faktiskt riktig roligt.

Jag vann mitt heat hur osannolikt det än låter men inte pga att jag körde fort utan för att min motståndare körde för fort vilket resulterade i blodvite.

Kofotboll var nästa gren. 

Och så stockduell.

I samarbetsövningen fick lagen jobba tillsammans och vi var grymt duktiga :)

Dags att puckla på varandra.

Alla lika tjusiga :). Vi avslutade kampen med lunch och fika.

Middag blev det på Pinchos i Linköping. Ny erfarenhet för mig men jag gillade nog faktiskt konceptet med små rätter så man kunde få lite av varje.

Kvällen avslutades på Stångebrofältet. Efter en evighets väntan med två ganska tråkiga förband började konserten med Per Gessle som även gästspelades av Lars Winnerbäck. Helt ok konsert men inte fantastisk i mina ögon. 

En väldigt rolig dag hade vi i alla fall.


Inga kommentarer: