14 juli 2017

Torsdag - Valdemarsvik

Man måste inte alltid åka långt för att turista. Idag åkte vi till grannkommunen Valdemarsvik och strosade lite. Gick till lilla shopen Idas syster Sofie. Köpte en blus i den helt wild och crazy färgen....svart:). (Om någon händelsevis inte känner mig så väl så kan jag meddela att större delen av kläderna i min garderob är svarta eller möjligen blå :).

Åkte till klubben och tränade. Tog bara med Arya för jag skulle springa med Ajaj också. Halkade och gjorde mig illa i knät. Skit! Det gjorde skapligt ont till att börja med. Kylde snabbt med kylpåse. Sedan kändes det bättre så jag sprang lite till. 

När jag nu har varit stilla känner jag såklart av det, men hoppas och tror att det inte är någon större fara. Vi får se hur det känns imorgon.

Inga kommentarer: