19 juni 2017

Tävlingshelg i Linköping

Tävling på nära håll. Underbart! Två individuella lopp på lördagen och fyra laglopp på söndagen. Något jag verkligen såg fram emot. 

Tyvärr hade AjAjs matte skadat foten så hon kunde inte följa med. Då fick jag springa med det lilla fluffet. Alltid kul att springa med honom. Elvira kändes inte på topp så hon fick stanna hemma på lördagen. Resultatet blev en SM-pinne till AjAj. 

Min och Elviras gamla lagkamrat frågade om jag och Elvira ville vara med i deras nya lag. Klart vi ville. Jag har ju längtat efter att Elvira skulle vara med i ett lag igen. Dock hade jag inte tänkt köra tolv laglopp på en och samma dag. Det kändes lite tufft med tanke på att det hade utlovats sol och rejäl värme. 

Och tufft blev det, men tack och lov inte lika varmt som det var sagt från början. Trots en kaotisk början med båda lagen fick vi till slut ihop 2 SM-pinnar till lilla laget, som numera heter Laget före jaget och en SM-pinne till Virans lag Pussel. Det tycker jag var riktigt bra gjort :)

Inga kommentarer: