3 juni 2017

Kvällstävling i Tranås

Det är väldigt trivsamt med kvällstävlingar. I synnerhet när det är försommar och kvällarna är långa och ljusa. Och inte blir det så stort heller. Jätteskönt faktiskt.

Igår kväll åkte vi till Tranås. Två hopplopp för Arya. Skönt med bara hopplopp. En härlig springig första bana med många tunnlar. Vi fixade starten, vi fixade slalom, vi fixade det mesta och hoppet om ett nollat lopp började spira.

Men jag var lite på efterkälken och ett bakombyte på en tunnel gav en vägran. Skit. Näst sista hindret var det. Gissa hur mycket jag grämde mig över att jag var sen och inte hann med att byta som planerat. Men, men, det var en riktigt skön känsla i loppet som helhet.

Andra loppet gick inte lika bra tyvärr, men jag får leva på känslan i det första :).

Idag har vi varit i Uppsala och hämtat hem dottern. Hon ska stanna över sommaren. Mys ❤️.

Och så har vi firat Louise 40 år. Hipp hurra!

Inga kommentarer: