7 april 2017

Terrordåd i Stockholm

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...

Kanske att jag är tacksam över att jag idag valde att stanna kvar i Norrköping och jobba. Jag skulle ha varit på Stockholmskontoret egentligen.

Kanske att jag är glad över att mina kollegor mår bra.

Kanske att jag är glad över att många andra jag känner i Stockholm mår bra.

Kanske att jag är glad att min brors flickvän kom hem oskadd från hennes besök i Stockholm idag.

Eller så kan jag skriva hur arg jag är, hur ledsen jag är, hur lite jag förstår.

Hur kan någon välja att stjäla en lastbil och köra den rakt över en massa människor?? Hur kan man bara?

Mina tankar går till dem som inte är lika lyckligt lottade som jag idag. All min kärlek till anhöriga och offer vid dagens terrorattack i Stockholm ❤.

Inga kommentarer: