18 mars 2017

Åre, dag tre

Ny dag, nya erfarenheter. Vi tog bussen till Tegefjäll och fick åka i helt underbart fina backar. Inte var det många andra som åkte där heller. Hur skönt som helst och absolut bästa åkningen de här dagarna. 

Duved provade vi också. Inget fel på det men underlaget var inte riktigt lika bra. 

Avslutade sedan "hemma" i Åre. Där var det klart mer folk, men vid Rödkullen funkade det fint. 

Winna har varit med Pia och tävlat i Ulricehamn. Tre hopplopp och tre chanser till SM-pinnar. Två nollade lopp men tyvärr med tider som inte stod sig i konkurrensen. Tack Pia för att du gick upp mitt i natten för att åka och tävla med min hund när inte jag kunde. Tur att Ajaj gick så fantastiskt fint så du i alla fall fick lite lön för mödan. Själv ger jag nog upp kampen om individuellt SM och nöjer mig med att åka med bästa laget.


Inga kommentarer: