2 februari 2017

Onsdag

Jag förstår om det är tjatigt att läsa om mina lediga onsdagar för jag skulle nästan kunna kopiera texten från vecka till vecka men även denna lediga onsdag gjorde mig glad i hjärtat. 

Vi gick förstås i skogen. Varierade Petersburg med SOK den här gången. Där brukar det vara lite mera folk men jag stötte inte på någon förrän jag kom tillbaka till parkeringen. 

Sedan en alldeles väldigt rolig unghundsträning i LarsA-hallen tillsammans med Carina. Det är så roligt nu och känns så bra att träna grunder. Alldeles perfekt att varva enkel träning med lite klurigare en annan dag i veckan. Elvira och Winna tycker också det är kul att springa klass ett :). 

Kors i taket har jag också sett till att bilen blev tvättad. Fick nästan ångest över hur skitig den var förut men nu känns det bra igen.

Inga kommentarer: