23 november 2016

Träning och möte

Ibland kan man dela sin lediga dag i två halvdagar. Så fick det bli den här veckan. Idag ledig förmiddag med rolig träning. Kände mig alldeles glad efteråt. Och solen sken vilket gjorde underverk med humöret.

På kvällen hade vi möte i Sagik Söderköping. Vi ska visst ha landslagsuttagningen i LarsA-hallen i maj. Skojigt på ett sätt men det blir nog ganska tufft.

Med på mötet var tre små valpisar. Hur söta, liksom :).

Måste ju berätta hur bra det gick när jag stressade in till XXL precis innan mötet. Det var några bra erbjudanden som bara gällde idag. Hittade det jag sökte, gick till kassan för att betala bara för att konstatera att jag hade glömt plånboken hemma. Så jävla irriterad på mig själv. Nu var de snälla så jag fick lägga undan och hämta när de öppnar imorgon, men då måste jag ju in till stan igen. Suck. Jag skulle ju jobba hemifrån imorgon förmiddag.

Inga kommentarer: