10 oktober 2016

Bakslag

Vilket jäkla skitbakslag vi åkte på idag. Winna har känts pigg och stark en längre tid och jag har varit så glad. Hon har inte haft ont i ryggen och jag har försökt bygga upp henne med bl a löpträning. Sist vi var hos Ywonne var hon hur fräsch som helst. Idag var det tvärtom. Ont vid skuldrorna och ont i ländryggen. Till och med lite svullen på ena sidan. Hon kändes sämre än någonsin, eller i alla fall på väldigt länge. Gissa hur ledsen jag blev... Tillbaka på ruta ett. Jävla skit, faan!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla tråkigt!!! Stackars lilla Winna <3 Hoppas det går över fort,kanske tur att ni går in i en lågsäsong!? Kram

/Lotta

Maria sa...

Det konstiga är att jag inte ser det när hon rör sig. Det brukar jag alltid göra. Hon svarar normalt sett fort på Ys behandling och hon känns pigg så jag hoppas på snabb bättring :)