10 september 2016

Bro-Håbo

En helt och hållet perfekt tävlingsdag. Sovmorgon, underbart sensommarväder, tre hoppklasser, trevligt sällskap och jag slapp köra bil. Vad mer kan man begära? Möjligen lite kluriga banor och så några SM-pinnar förstås.

Men det där lilla extra lyste tyvärr med sin frånvaro. Relativt lätta banor (som ändå gick att misslyckas med) och inte en endaste liten pinne. Det var förstås trist men Winna kändes återigen pigg och glad och det är det allra viktigaste.

Elvira fick springa två lopp varav ett som jag missade banvandringen till. Det var ingen svår bana så den gick att memorera från sidan. Vi sprang den och fick en femma vid ingången till slalom. Rätt bra gjort ändå tycker jag. Bättre än loppet där jag faktiskt hade gått banan :)

Medan jag tävlade, spelade sambon golf (med sonen och hans flickvän). Även där hade det visst varit lite si och så med resultaten, i alla fall för sambon. 

Inga kommentarer: