25 augusti 2016

Trött

Gårdagen tog på krafterna. Det blev inte många timmars sömn innan det var dags att vakna och åka till jobbet. En heldag ute hos kund var också ganska tröttande.

Hundarna var inte trötta alls utan ville göra något roligt när jag kom hem från jobbet. Ni kan aldrig gissa vad vi hittade på....

Jag tog på löpartightsen och joggingskorna. Det i sig ger ingen hint om aktiviteten för de kläderna har jag ofta på mig om jag ska till skogen, till Bruksa eller nåt annat hundigt.

Men idag.....blev det...,,löpning!! Känner mig asnöjd. Sprang en bit, gick en bit, sprang igen osv. Skulle önska att detta var kick offen för mitt liv som löparstjärna :).

Tränade en stund med Arya också.

Dottern ville att jag skulle köpa halstabletter till henne. Inte lätt att välja bland alla sorter... Trist att bli sjuk nu lagom till skolstart :(

Inga kommentarer: