22 augusti 2016

Frövi, dag två

Helt klart roligare att rapportera resultat från söndagen än från lördagen. Winna nollade agilityloppet, kom på sjunde plats och har därmed sina fyra SM-pinnar i den klassen. Nu saknas "bara" tre hoppinnar till SM-kval... Och i hopp blev det tyvärr en disk.

För Ajaj blev det tvärtom. Nollat hopplopp och en tredjeplats :). Diskat agilitylopp. Men ett väldigt-nära-lopp.

Elvira nollade hopploppet. Duktig tjej! Sedan körde jag Treo i hopp och han gick så fint. Synd bara att jag glömde banan och visade honom fel.

Mindre kul var det att min bil inte ville starta när jag skulle åka hem. Batteriet var stendött. Inte bilens fel utan jag min klant hade glömt nyckeln i med tändningen på efter att jag hade hissat ner fönstren. Tur att det finns snälla människor med startkablar :)

Inga kommentarer: