26 juni 2016

Slöast

Ibland är det skönt med regn. Då kan man känna att man inte behöver göra något vettigt alls. Typ bara ligga hemma och kolla på serier. Jag har nu tittat färdigt på Downton Abbey och det känns lite tomt när det är slut.

Fast något vettigt har jag faktiskt gjort. Jag har snaggat ner Elvira rejält. Jag vill ha henne så kortklippt som möjligt tills vi ska vandra och det här var sista tillfället jag hade tid att bada och klippa innan dess. Nästa helg inkl fredag är det dags för agility-SM! Då har jag liksom lite annat för mig :).

På tal om SM känns det väldigt ledsamt just nu. Stacy är återigen skadad och kommer inte kunna vara med. Så himla tråkigt. Jag lider verkligen med både hund och matte när de inte hittar vad som är orsaken till de återkommande hältorna. Vem som startar istället är inte 100% bestämt ännu men det löser sig på ett eller annat sätt.

Inga kommentarer: