5 april 2016

Västervik

Skulle till Västervik och jobba idag. Sol och klarblå himmel, torr fin väg, känslan i magen var att jag skulle till Öland. Längtar dit. Tyvärr har jag överlämnat kundansvaret för Borgholm till Malmökontoret. Men Västervik är också jättefint. Så det kändes bra det med :).

Mindre bra kändes det att ha så mycket att göra att jag fick jobba större delen av kvällen hemma. Inte första gången och knappast sista som mitt schema ser ut just nu. Får hoppas det lugnar ner sig lite vartefter för såhär vill jag inte ha det i längden.

Hann i alla fall med att åka en kort stund till Bruksa med Arya. Fast det kunde jag lika gärna ha struntat i för det gick inget vidare. Hon tycker det är läskigt på Bruksa. Hade varit bättre att träna hemma i trädgården. Suck! Jag vill ju att vi ska komma framåt men nu känns det som ett steg bakåt snarare. Men jag ska vara lugn och fin och ta babysteps...

Inga kommentarer: