11 april 2016

Första utelunchen och ny klubbtröja

Det var sol och klarblå himmel på lunchen. Kallt i skuggan men väldigt skönt i solen. Jag och min kollega bestämde oss för att vi skulle gå till Fiskmagasinet och äta. Där kan man sitta ute om man vill. Det ville vi. Och sedan ville vi inte gå därifrån :) Det var väldigt skönt att sitta där och känna solen värma.

På kvällen var det tävlingsträning på klubben. Jag hade inte tid att vara med tyvärr. Jag åkte i alla fall dit en kort stund för att hämta årets arbetsmyrapris, en fleecetröja från Arrak. Mysig och skön, men som vanligt med Arrakkläderna så är de inte riktigt skapade för mig. Det här med unisex-storlekar blir så konstigt. Den här var alldeles väldigt lång i kroppen tycker jag. Men den kommer säkert till användning. Jag gillar ju fleecetröjor :). Elvira passade på att leka lite med Holger. Arya lekte med Zoe och stackars Winna som löper fick vara i koppel. Resten av kvällen gick åt till arbete. Blä!

Inga kommentarer: