16 mars 2016

Hindren ute

Planen på Bruksa är snöfri och tjälen nästan borta. Då är det dags! Dags att ta fram hindren. Våren är här ❤️. Arya fick testa däcket och hon var väldigt sugen på A-hindret. Kul med a-hindret eftersom hon tycker det är lite läskigt i Linköpingshallen. 

Jag känner mig som en hundsamlare just idag. Ajaj ska hänga här några dagar och även Arya är här (hon åker hem ikväll). Fyra hundar känns galet mycket tycker jag. Tur de är små. Jag och sheltiesarna var i Linköping och tränade på eftermiddagen. Min ork var inte på topp men det var förstås kul ändå

Mindre kul att hemma i vardagsrummet hitta ett hål i tapeten på väggen i vardagsrummet. Någon av hundarna (gissar Elvira) har hittat något att sysselsätta sig med. En liten liten flärp att få tag i blev plötsligt något mycket större . Grrr!

Inga kommentarer: