29 januari 2016

Solen tvingade bort molnen

Dagen började i grått och duggregn. Det kändes inte jätteinspirerande att ge sig upp i backen men har man köpt liftkort för två dagar är det ju bara att köra på. Jag lovar att jag inte ångrade mig. Det klarnade upp och blev ännu en fantastisk dag. 

Fantastiskt var det också att ta av mig och lämna tillbaka pjäxorna när dagen var slut. Är glad att jag inte skulle ha dem flera dagar. Jag saknar definitivt mina sköna. Big mistake att inte ta med egna skidprylar. 

Sedan var det after ski. Väldigt mycket röj. Jag fick helt enkelt bjuda till och vara lite mera party än vad jag brukar vara. Men det var inte jättelockande att gå dit igen efter middagen och röja hela natten. Så jag stannade en väldigt liten stund innan jag smög iväg tillbaka till hotellet :)

Inga kommentarer: