13 november 2015

Lyckas eller inte lyckas

Vi ska ha någon form av tävlingspsykologikurs på klubben. Det innebär att läsa några kapitel i taget i boken Lyckas på tävling av Niina Svartberg för att sedan samlas på klubben och diskutera. Nu har i alla fall boken kommit och det är en bra början. 

Mina förväntningar på att det ska göra någon skillnad resultatmässigt är inte stora. Jag känner inte direkt av några tävlingsnerver och jag brukar sätta mål som både är utmanande och hyfsat realistiska. Men förhoppningsvis lär jag mig ändå lite nya saker och kanske blir jag bättre på att peppa både mig själv och andra på rätt sätt. 

En himla massa bajspåsar har jag nu hemma. Svägerskan var i Ullared nyligen och köpte ett gäng åt mig :). Ska dela med mig till sonen också är det tänkt.

Inga kommentarer: