2 augusti 2015

Slut på semestern

Som vanligt när semestern är slut infinner sig jobbångesten. Men det gäller att njuta ända in i det sista. Medan sambon gick på IFK (mot AIK) åkte jag till Udden (mitt gamla land) för att se om det hade hänt något spännande där och passade på att njuta av fina vyer och skönt väder.

Jag har också varit hos min syster och hämtat ett par skor som jag köpte på en Traderaannons. Helt sjukt egentligen. Det började med att en FB-vän hade köpt ett par Speedcross för en billig peng på Tradera och tipsade om att det fanns flera. Jag hade inte tänkt köpa några skor men fick se ett par där säljaren dessutom bodde i Norrköping. Tänkte att jag kanske kunde bjuda på dem om de inte blev för dyra. Jag bjöd och vann budgivningen. Höll sedan på att skratta ihjäl mig när det visade sig att säljaren var min syster :). Det var ju ett bra sätt att se till att träffas...

Inga kommentarer: