31 juli 2015

Kul med lite foton

Ett par dagar i rad nu har jag och hundarna börjat dagen med att gå i skogen och plocka blåbär. Jag kan inte låta bli att plocka lite grand nu när det finns så mycket. Jag får dock passa mig för att äta för mycket för då får jag gallstensont.

Sambon träffade sonen och de var på golfbanan en stund. Tycker det är kul om sambon kan komma igång med golfspelandet igen. Det var rätt många år sedan sist.

Jag strosade en stund vid kanalen och tittade på semesterfirande människor, på den långa kön till Smultronstället och på fina båtar.

När sambon kom hem fick han ta lite roliga bilder på mig och hundarna. Tycker det är kul att ha bilder på oss tillsammans och inte bara på hundarna ensamma.

Vi busade lite.

En del bilder blev knasigare än andra.

Inte så lätt att få en puss heller.

På kvällen åkte vi till Klarsjön och Winna fick simma med flytväst. Jag fick ett ofrivilligt bad när jag halkade på bryggan som var snorhal. Turligt nog klarade sig mobilen utan att bli blöt och jag utan att göra mig illa.

Winna tyckte det vara kallt och frös så hon skakade när hon hade simmat färdigt. Stackars lilla hunden vilken elak matte hon har.

Just ja, bakat bullar har jag gjort idag också. Förbereder till sonens födelsedag på fredag.

Inga kommentarer: