4 mars 2015

Mycket bra och så ett bottennapp

Träffade A med Zammy idag och vi gick en skön promenad i Kättsäterskogen i Norrköping. Önskar vi tog oss tid att träffas lite oftare. Sedan åkte jag lite ärenden. Köpte en gul väst på Granngården, typ en kopia på Hurttas, för en grymt billig peng. Bara 100:- istf 499:- som var ordinarie pris. Köpte ett par rosa Crocs-gummistövlar också, fast på Intersport. De väger nästan ingenting och är riktigt sköna.

Lämnade in bilen för tvätt både ut-och invändigt. Det var torrt ute så den höll sig ren både på hemvägen och på kvällens tur till Svärtinge där vi tränade rallylydnad.

En bra dag alltså förutom att min tre månader gamla mobil har gått sönder. Högtalaren har lagt av helt. Åkte till Teliabutiken för att lämna in den men där var (som vanligt) lång kö och hur lång väntetid som helst. Kände mig stressad eftersom hundarna satt i bilen så jag gick därifrån. Får fixa det imorgon istället. Turligt nog går det att prata med handsfree så jag klarar mig på jobbet.

Inga kommentarer: