13 mars 2015

Bra upplägg

Det här att ha hundarna med till fjällen passar mig alldeles utmärkt. Visst gillar jag att åka skidor, men jag behöver absolut inte göra det från morgon till kväll.

Det känns perfekt att komma lite senare på morgonen/ förmiddagen. Det gör mig ingenting att ha långlunch och njuta av det underbara vädret, eller att gå en långpromenad efter skidåkningen. Jag älskar att ha dem med helt enkelt även om jag i princip bara åker skidor halvdagar.

Sambon testade längdskidornas idag. Jag och hundarna gick längs spåret istället. Vi kan väl säga att jag drog vinstlotten och för min del lär inte längdskidorna komma fram. Det var stenhårt, isigt och väldigt backigt. Hur tråkigt som helst. Jag hade verkligen sett fram emot att få testa mina längdskidor igen.

Dagen avslutades med middag på Brasseriet (tror jag det heter) tillsammans med bästis M med familj och vänner. Mys!

Inga kommentarer: