14 februari 2015

Alla hjärtans dag

Om man somnar framför TVn (läs fredag kväll) blir man pigg när man sedan ska gå och lägga sig och trött när det är dags att vakna igen. Så var det imorse. MEN, det var ju kursdags så hur trött jag än var, var det ändå med glädje jag gick upp ur sängen.

Kursen för Kristina Myrefelt var riktigt bra. Många nya byten att träna på/bygga vidare på. Precis sånt som passar den fas Winna och jag just nu befinner oss i. Hur kul som helst. Jag var dock oerhört glad att det inte var Elvira jag hade med mig för den här kursen hade inte passat oss för fem öre. Tänk att det kan vara sådan skillnad på hundarna, trots att jag faktiskt oftast väljer ungefär samma typ av handling.

Avslutade dagen med ett biobesök. Fifty shades of shit! Nej visst, Fifty shades of gray hette den visst. Jag fattar verkligen inte hur denna kvinnoförnedring kan uppskattas av någon. Jag blir bara förbannad och kan inte se något bra med vare sig boken eller filmen. Har så oerhört svårt att förstå hur så många tycker de är bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag verkar vara en av de få som inte läst boken och heller inte kommer se filmen!
/Lotta

Maria sa...

Ingen förlust Lotta :)