19 december 2014

Barnen

Kom ju på att mäklaren hörde av sig till sonen igår och kollade hans intresse för lägenheten vi tittade på. Sonen la ett bud (under utgångspriset) och mäklaren vidarebefordrade det till säljaren. Säljaren var inte sugen på att sälja till det priset, men såvitt vi vet finns inget annat bud än så länge. Fortsättning följer...

Måste ju berätta hur gullig dottern var häromdagen också. Ni vet, hundarna åt ju upp min marsipangris som jag hade fått från jobbet (jag brukar få en varje år eftersom min kollega/chef vet hur mycket jag tycker om marsipan). Inte nog med att jag blev orolig för hundarna, jag blev ju förstås också besviken över att jag själv inte fick äta upp den goda grisen. Då tyckte nog dottern lite synd om mig för när hon var på stan köpte hon en ny åt mig. Det är kärlek <3

Inga kommentarer: