28 december 2014

Aktiviteter för fulla muggar

För ganska länge sedan planerade vi in en träningsdag i Högby hundhall. Då hade jag förstås ingen aning om att familjen skulle få biljetter till Sound of Music i julklapp. Hallen var bokad från kl 08 så jag hade gott om tid att träna ifall jag bara orkade masa mig upp ur sängen. Det gjorde jag inte så det fick bli ett kortare träningspass. Inte desto mindre roligt i alla fall. Hundarna uppskattade det definitivt.

Vädret har varit fortsatt vackert men svinkallt. Jag formligen hatar 20 minusgrader. Hundarna hatar det också. Winna kan nästan inte gå alls utan att få köldkramp. Hon som annars har varit så tålig mot kylan verkar nu även frysa om kroppen. Konstigt.

Sedan alltså teatern och Sound of Music. Den var fantastiskt bra. Jag tror vi var överens allihop. Tack svärmor och svärfar för biljetterna. Vi avslutade dagen hos svågern och svägerskan. Alla köpte med sig mat så det var väldigt enkelt och smidigt.

Inga kommentarer: