18 oktober 2014

Gott humör och rally

Det är helg och jag mår genast bättre. Solig morgon och skön skogspromenad.

Men varför i hela fridens namn denna stora groteska figur i skogen?

Rally i Åtvidaberg. Elviras tur idag igen. Dubblerade klasser men jag hade bara anmält till en. Här ska vi inte ha någon uttråkad pudel inte. Och det blev det inte heller kan jag lova. Hur studsig och glad som helst. Lätt bana. Inget ligg. Passade oss som handsken. 95 p var dock långt mer än jag trodde eftersom jag tyckte vi hade några ganska rejäla glädjeskuttmissar. Galet nöjd såklart.

På hemvägen svängde jag av vid en badplatsskylt som jag har undrat över länge. Ville se hur det såg ut ifall man kanske vill åka dit i sommar. Skiren var visst namnet på sjön. Det blir nog något besök där när värmen kommer tillbaka.

Inga kommentarer: