10 augusti 2014

Österåker lag, dag två

Kunde i förmiddags konstatera att det inte blev något tävlande för Winna idag heller. Ledsen :(. Men dumt att starta för tidigt.

Bara hoppbanor idag. Ovanligt kluriga sådana. Fast det som spetsade till det lite extra var förstås den tråkigt lutande planen. Inte många lag i mål i någon storleksklass på någon av banorna. Men trots svårigheterna och trots att de endast körde på tre lyckades Sörpings Qvicka (Winnas lag) klara sig i mål och ta en andraplats och med det en SM-pinne. Ni skulle ha sett den kämpainsatsen. Jag är stolt över mina lagkamrater :).

Kämpainsatsen var precis lika stor i 2+2 (Elviras lag) men vi blev bara trea och då fick vi ingen pinne.

Min egen insats är jag sådär stolt över. Lagtävlandet förvandlar mig till en galning ibland och det tycker inte Elvira om. I andra loppet tog jag mig i kragen och blev mitt normala (trevliga;)) jag igen.

Inga kommentarer: