22 juni 2014

Shopping

Har varit sugen på att gå på stan ett tag nu men hinner aldrig. Idag blev det i alla fall av. Dottern och jag åkte till Ingelsta och kollade runt lite. Jag bytte min regnjacka som jag fick i julklapp som inte var så bra på att hålla mig torr. Hoppas på bättre lycka denna gång. Köpte ett par blå byxor med vita prickar som jag tyckte var jättefina och en blå tröja. Dottern hittade inget skojigt som hon ville ha. På hemvägen slängde vi i oss varsin cheeseburgare och glass från McD.

På kvällen var vi bjudna på middag hos svärmor och svärfar. Ett litet födelsedagsfirande fick vi till där också. Trevligt och gott. Nu är det bara att sova och ladda för en jobbig arbetsvecka. Sambon har semester. Gissa om jag kommer vara avis när han ligger kvar i sängen imorgonbitti.

Inga kommentarer: