17 april 2014

Illskrik

Ledig! Lugn förmiddag. Sambon kom hem till lunch för på hans jobb hade det hänt något med det elektriska och de kunde inte göra något vettigt. Han var förresten hurtig och cyklade till och från jobbet.

Jag var i skogen med hundarna. Det var skönt men det tråkiga med det fina vädret är att många fler än jag vill njuta av det. T ex ormar. Inte ofta jag ser dem men när jag gör det hörs det. Och idag ljöd ett illskrik genom skogen när jag såg en huggorm på stigen. Sedan sprang vi, jag och hundarna. Men jag ångrar min hysteriska reaktion. Jag skulle förstås ha fixat en bloggbild!

Dottern var på körskolan och körde samt skrev lite teoritester. Vi hämtade upp henne och gick på stan en sväng. En datorväska blev inhandlad.

På kvällen lite mys med tacopaj och ett glas vin. Det känns som fredag :). Fast turligt nog är det bara torsdag. Fyra lediga dagar kvar. Imorgon är det dags för hattagility:)

Inga kommentarer: