12 mars 2014

B2B-mässa

Istället för att vara ledig i det underbara vädret var jag tvungen att jobba. Turligt nog bara till kl 13. Vi stod på en företagsmässa på Rejmes i Linköping. Att stå på mässor är väl inte precis det roligaste jag vet. Skönt då när det bara är en halvdag.

Sedan kunde jag åka hem och ta med hundarna till Bruksa för ett agilitypass. Svängträning med bibehållen fart stod på schemat och jag fick till ett par bra övningar som jag hade hittat på nätet. Lagom som jag var klar kom A med sina corgisar så vi gick en sväng tillsammans innan jag gav mig iväg hemåt med tre nöjda hundar.

Dottern har nu gjort två körpass på bilskolan. Det verkar ha gått bra. Idag körde de i centrala Norrköping. Ett sådant där pass som jag gärna fegar ur på, rädd som jag är när jag sitter bredvid. Det måste vara skönt med dubbelkommando.

Inga kommentarer: