20 februari 2014

Mötestrött

Lunchade med en vän och passade på att ta lite fina miljöbilder på vägen till restaurangen. Fiskmagasinet hamnade vi på och jag konstaterade att det var ganska länge sedan jag var där. Oftast brukar det bli sommartid och då sitter vi ute på gården. I alla fall hade de gjort om inomhus och det var väldigt fint. 

Gick lite tidigare från jobbet för att hinna med ett besök hos farmor innan sambon slutade och det var dags för hemfärd. Hon mår inte något vidare men håller uppe humöret på ett imponerande sätt. 

Väl hemma fick de stackars hundarna bara en kort promenad för återigen var det dags för möte på Bruksa. Tredje torsdagen i rad nu. Jag känner mig skapligt mötestrött. Turligt nog blev det ett väldigt trevligt och positivt möte där det dessutom bjöds på pizza och fika. Det blir en hel del kurser på klubben till våren, inte bara agilitykurser. Kul! Jag har aldrig varit med om att det varit så många instruktörer som vill hålla kurser. 

Och så kom jag äntligen hem och de tre odjuren fick ett pass med bolldribbling. Otroligt hur snabbt de fattar vad det handlar om!

Inga kommentarer: