20 januari 2014

Balans

Egentligen hade jag bestämt mig för att strunta i 5:2 under Paolo-veckorna för det är så himla jobbigt att träna när man är så energifattig. Men efter den här hemska kalorihelgen fick det faktiskt bli en lågkaloridag idag. Och det måste ha funnits en del att ta av för det kändes inte alls lika hemskt som förra veckan. Så först 40 min rask promenad och sedan 15 minuter Paolo-övningar.

Om man följer Paolo på Instagram så kan man häpna över hur mycket han tränar. I helgen fanns ett par bilder på när han stod på huvudet. Bra balansträning. Jag blev inspirerad att testa. När jag var ung (usch vad hemskt det där lät) tyckte jag det var plättlätt att stå på huvudet. Lika lätt var det inte idag, men det gick över förväntan. Dock inte någon längre stund för det gjorde jäkligt ont i huvudet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud, vad duktig du är!!!!!!
/Lotta