9 oktober 2013

Träning hos bästa Annica

Ibland behöver man lite coaching för att bli pepp. Därför var vi ett gäng som bokade agilityträning hos Annica Aller. Jag gillar verkligen henne. Hon är fantastisk på att se vad var och en behöver hjälp med och att ge personliga tips och råd. Eftersom vi har tränat för henne ganska många tillfällen känner hon oss också ganska väl vid det här laget. Vi var fem ekipage och vi tränade i fem timmar. Jag var där för att få hjälp med Elvira i första hand, men när vi skiftade övning stod den föregående övningen kvar vilket gjorde att jag kunde träna med Winna också. Jag kan säga att jag kände mig väldigt mör mot slutet. Och inte bara jag. Vi var ganska trötta allihop, både hundar och människor. Trötta men ändå glada och väldigt mycket upplyfta.

Inga kommentarer: