4 september 2013

Pirrigt

Det känns lite pirrigt nu faktiskt. Jag har flyttat upp Winna till klass 3 och vi kommer göra vår första start i trean på hemmaplan den 15 september. Jag hade ju tänkt ha henne kvar i tvåan den här säsongen, men den är snart slut och jag känner mig inte motiverad att åka på några flera klass 2-tävlingar. Hon får köra på klass 2-nivå med laget istället. Självklart vet jag att hon får det väldigt tufft i trean men då får hon och Elvira tävla på samma tävlingar vilket känns bra. Jag kommer heller inte ställa några höga krav på henne utan ska försöka behålla attityden att peppa och stärka henne. Ska bli spännande att se vad vi kan åstadkomma.

2 kommentarer:

Carina sa...

Verkligen spännande, min magkänslan är att det kommer att gå riktigt bra. Hon är inte snabbast men grymt hindersäker:)

Anonym sa...

Lycka till i 3:an!!! Skönt att ha båda hundarna i samma klass :)
/Lotta