25 september 2013

Frost

Så är det dags då. Att börja skrapa bilrutorna på morgnarna. Inget jag har längtat efter precis och varje år känns det alldeles för tidigt. Sådär framåt november kan det väl vara mera acceptabelt. Nåja, trots frosten var det en alldeles väldigt fin dag. Började med att jobba ett par timmar. Åkte sedan till Bilprovningen. Den här gången var det Toyotans tur att få sig en översyn. Och ni vet väl hur det är med japanare....de bara går och går. Det har jag fått lära mig av svärfar. Och tydligen går de igenom besiktningen också för blankt papper blev det:).

Sedan träffade jag P och C på klubben för ett träningspass. Jag är ju lite agilitytrött så egentligen hade jag hellre gått en tur runt Ågelsjön eller nåt när det var så ljuvligt ute, men träningspasset blev ändå riktigt bra.

På tal om besiktning förresten så fick jag redan i måndags besked om att allt såg bra ut på mammografin. Man blir ju lite orolig när svaret kommer efter bara ett par dagar trots att de sagt att det ska ta ett par veckor. Lite lagom skräckslagen öppnade jag brevet men kunde andas ut när jag läste att allt såg bra ut.

Inga kommentarer: