20 augusti 2013

Tisdag och nu börjar det

Har ju funderat på det där med 5:2-diet ett tag men tänkte att jag skulle läsa på lite först. Men man kan ju inte bara vänta och vänta så trots dålig påläsning drog jag igång idag. 500 kalorier var vad jag fick äta så jag började dagen med ett ägg och en deciliter fil. Till lunch blev det en nutrilettbar och på kvällen keso med päron och vaniljsmak. Och det har faktiskt gått riktigt bra. Imorgon får jag äta normalt igen och det ska bli väldigt gott :). Ska bli spännande att se om jag kan vara lite uthållig med det här. Jag vill ju verkligen!

Var med hundarna i skogen och det var en jättefin kväll. Väldigt skönt och avslappnande att gå där. Har också äntligen tagit mig i kragen med att raka Theos tassar. Det är så skönt när det är gjort. Nu dröjer det ett tag tills det är dags igen.

Inga kommentarer: