5 augusti 2013

Struktur

En del längtar tillbaka till jobbet efter semestern för att åter få lite struktur på tillvaron. Det gör inte jag, men onekligen blir livet lite mera strukturerat. Första dagen på jobbet avlöpte ganska lugnt. En hel del spännande kommer hända under hösten vilket vi nu diskuterar. Min bror ringde och berättade att han hade fått ett nytt jobb. Jag är så glad för hans skull.

Efter jobbet åkte Theo på behandling. Han var så lugn och fin jämfört med den där gaphalsen han brukar vara. Elvira blev också genomklämd. Hon mådde bra men jag ska massera henne lite runt midjan. Där han hon aningens lite känning.

Sedan träning (struktur med måndagsträning). Först en rallybana. Winna var galet övertaggad och skällde massor. Elvira gick ovanligt bra så nu är jag sugen på att tävla igen. Theo fick också prova lite.

Avslutade gjorde vi med en agilitybana. Kul tyckte vi allihop.

Inga kommentarer: