24 augusti 2013

Besvikna

Idag hade vi bestämt oss för att äntligen komma iväg på Titanic-utställningen. Jag vet ju att det har varit många besökare under sommaren men trodde nog att det hade lugnat ner sig ordentligt nu. Den lider ju faktiskt mot sitt slut, utställningen alltså. Ja, sommaren också förstås. Men när vi kom dit var det lång kö och den rörde sig inte framåt i racerfart precis. Ingen av oss (jag, sambon, dottern) hade lust att ställa oss i kön så vi bestämde att vi får vänta till en annan dag. Kanske funkar det bättre en vardag. Typ onsdag.

Åkte till bruksa och tränade med hundarna. Normalt sett blir det oftast träning på 30-höjd för Winna men idag körde jag på 35. Ska jag ta upp henne i trean måste hon ju fixa det utan problem och det gjorde hon. Det blev ett bra pass där vi mest tränade fart men även lade in en del bakombyten som faktiskt lyckades varje gång. Jag blir så glad.

Inga kommentarer: