1 juli 2013

En bra dag

Det är nästan tomt på kontorshotellet så Elvira fick följa med mig till jobbet. Det är lycka det, enligt Elvira. Alldeles ensam med matte en hel dag. Inte för att det är så roligt egentligen men det är rätt mysigt. Och en riktigt skön lunchpromanad runt Åbackarna blev det.

Konstig bänk det där. Bättre att sitta under än att sitta på.

Änderna är ganska roliga. I synnerhet när de springer ner mot vattnet.

Undrar vart den tog vägen.

Kollar utsikten från Femöresbron.

Såhär fint såg det ut. På kvällen var det förstås agilityträning. Kul pass där Elvira gick riktigt bra men jag slarvade lite med Winna. Skärpning! Vi avslutade träningen med att åka till Mariehovssjön så att hundarna fick bada. Det var kul, men inte lika kul att komma hem med blöta smutsiga hundar. Blev att ta fram hårblåsen. Men det var det värt såklart.

2 kommentarer:

Carina sa...

Här åkte fönen inte fram, hon ligger och självtorkar på golvet. Misstänker att det kommer att rasa grus från pälsen när hon reser sig upp. Men jag har ju semester och tid att dammsuga ;)

Linda, Inez, Drömma sa...

Nästa gång hänger jag med till sjön... började känna mig trött å vet att jag alltid har svårt att sova efter träningarna (å eftersom jag ska åka typ 05 imorgonbitt så ville jag komma i säng i tid)...